РЕГИСТРАЦИЯ
Какво е задължението за регистриране на сметка в магазина на едро на FactoryPrice.eu?
Регистрацията е необходима поради сключените договори за продажба. Само регистрацията в магазин на едро е много проста и отнема няколко минути. Просто посочете вашето име, име на фирма и ДДС ID, данни за контакт за бъдещи поръчки и доставки и имейл адрес, който ще служи като вашето потребителско име. Регистрацията не носи никакви такси, е била и винаги ще бъде безплатна.
Нямам бизнес — възможно ли е да регистрирам сметка на частно лице?
Ние си сътрудничим само с активни стопански субекти, така че трябва да регистрирате клиентска сметка с идентификационен номер (бизнес или фирма), UTR номер (самостоятелна заетост в Обединеното кралство) или друг данъчен идентификационен номер, съответстващ на вашата страна. Подробна информация по тази тема можете да намерите тук: Къде да получите NIP или друг данъчен идентификатор. След регистриране на акаунт, нашият административен отдел ще провери въведените данни и ще изпрати автоматично съобщение, потвърждаващо статуса на клиент на едро.
Мога ли да изтрия регистриран клиентски акаунт на едро?
Разбира се, можете да се откажете от наличието на акаунт в нашия магазин на едро по всяко време. Ако решите да изтриете акаунта си, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти – ние ще ви помогнем да изтриете данните си за постоянно.
АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ДАННИТЕ В ПРОФИЛА
Какво да направя, ако забравя паролата си?
Знаем, че колкото повече данни имаме за работа, толкова по-лесно е да забравим един от тях. Ако забравите паролата си за достъп до уебсайта на едро, просто трябва да кликнете върху връзката „забравено потребителско име или парола“ и да въведете имейл адреса, където е създаден акаунтът ви. На посочения имейл ще бъде изпратено съобщение с предложение да влезете в уебсайта, без да се налага да въвеждате парола. Ако желаете, можете също да зададете нова парола, като кликнете върху връзката „задаване на нова парола“ в пощата.
Как мога да променя паролата на профила си?
Можете да промените данните си за достъп до FactoryPrice.eu по всяко време. Просто отидете в секцията „Редактиране на данни“ в раздела „Вашият профил“. В долната част на секцията проверете опцията „променете паролата си“. Сега можете да зададете нова парола за достъп за вашия акаунт. Не забравяйте да не давате данните си за вход на никого на сайта.
Как мога да променя данните за TIN или адреса за поръчки за доставка?
За съжаление, не можете сами да правите тези промени поради данъчни задължения и селища, различни за различните държави. Ще се радваме да ви помогнем да актуализирате тази информация — свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и нашият екип за поддръжка ще се увери, че ще коригира данните, от които се нуждаете във вашия профил
Как мога да променя имейл адреса си?
Можете да промените имейл адреса за получаване на нашите известия и влизане в сайта по всяко време в секцията „Редактиране на данни“ в раздела „Вашият профил“. Трябва само да въведете нова, поддържана от вас в полето „имейл адрес“. Моля, имайте предвид, че цялата кореспонденция относно изпълнението на Вашите поръчки и всички бюлетини ще бъде адресирана на този адрес.
Защитени ли са личните ми данни?
Отдаваме голямо значение на поверителността на Вашите данни, ръководени от приложимите закони за защита на данните и забраната за разпространение в медиите. Ние ги обработваме само с цел изпълнение на търговски сделки. Обсъждаме темата за информационната сигурност подробно в нашата Политика за поверителност.
ПРОДУКТИ НА ЕДРО И ОФЕРТА
Какви продукти предлага на едро FactoryPrice.eu?
Нашата оферта непрекъснато се променя, а асортиментният спектър е много широк. Ще намерите широка гама от мода, която напълно ще промени вас и вашите клиенти, а гардеробът винаги ще отговаря на съвременните модни тенденции. Освен ежедневни и връхни дрехи, обувки, бельо и ежедневни аксесоари, сме подготвили и специално подбрана HOME оферта.
Съответстват ли продуктите на стандартния размер?
Може да се случи, че при някои продукти размерът се отклонява леко от стандартния размер. Това се дължи на факта, че дрехите се внасят от различни производители. Възможни несъответствия в размера (надценяване или надценяване) са дадени в описанието. Когато избирате продукт от нашата оферта, можете да предложите себе си с общата таблица с размери, посочена на уебсайта. Ако имате някакви съмнения относно размера, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Всичко, което трябва да направите, е да ни изпратите имейл с кода на продукта и въпрос за конкретни размери.
Цените, показани на уебсайта на едро, включват ли ДДС?
Цените, които изброяваме на продуктовите страници, са нетни цени. Ние си сътрудничим с клиенти на едро от цяла Европа, някои от които са платци на ДДС в ЕС като част от вътреобщностната доставка на стоки. Следователно 23% от ДДС по получени доставки трябва да бъдат добавени към цените, посочени на уебсайта.
ДОСТЪП ДО ВСИЧКИ ФУНКЦИИ НА ЕДРО
Мога ли да знам офертата и ценовия диапазон на продуктите от офертата на едро?
Цените и инвентара са видими само след влизане в сайта на търговеца на едро. Така че е необходимо да се регистрира клиентска сметка на едро.
Как мога да получа достъп до снимки и продуктови описания от офертата?
След като влезете в уебсайта на едро, можете да използвате всичките му функции безплатно. Можете лесно да прехвърлите нашата оферта на едро във вашия онлайн магазин и можете да използвате индивидуални снимки и описания абсолютно безплатно. Подробна информация по тази тема можете да намерите тук: Достъп до снимки и описания Удобна интеграция на едро
ПОСТАВЯНЕ И РЕДАКТИРАНЕ НА ПОРЪЧКИ
Как мога да направя поръчка?
Процесът на закупуване е много интуитивен. Всичко, което трябва да направите, е да изберете продукти, които ви интересуват, и да ги добавите в пазарската си кошница. Ако искате да съберете повече продукти, кликнете върху бутона „Продължи пазаруването“, който ще се появи в средата на страницата. След като завършите всички стоки, отидете в пазарската си количка, като кликнете върху иконата й в горния десен ъгъл на страницата. Ако имате талон за отстъпка, можете да го използвате на този етап, като въведете низа и приемете използването с бутона „Одобряване“. Продължете, като кликнете върху бутона в долната част на страницата и на следващите страници попълнете формуляра за доставка и предпочитания от вас начин на плащане. Също така проверете дали посочените данни за контакт са актуални — точно в тази форма те ще бъдат прехвърлени на транспортната фирма, която ще извърши доставката.
Къде мога да получа купон за отстъпка за покупки?
Отстъпките за покупки се изпращат по имейл, можете също да получите ваучер в пакет с вашата поръчка. Информацията за промоциите е актуална в нашите профили в социалните медии. Следвайте ни в Instagram и Facebook и бъдете в крак с всички отстъпки! Фейсбук: @hurtownia .фабрична цена Инстаграм: @factoryprice .на едро
Как да осребрите кода за отстъпка?
Можете да използвате купон или код за отстъпка, когато правите поръчка. В горната част на страницата можете да видите полето за код за отстъпка. Просто въведете кода и натиснете бутона „Одобряване“. Тогава стойността на поръчката ще бъде съответно намалена. Моля, обърнете внимание, че само един код може да се използва в една поръчка.
Как мога да проверя статуса на поръчката си?
След като направите поръчката правилно, ще получите потвърждение по имейл за покупката си. Всеки път, когато промените статуса, ние ще ви информираме за следващия етап от изпълнението. Освен това можете да видите текущото състояние на транзакцията сред текущите си покупки в секцията „Поръчки и налични средства“ в раздела „Вашата сметка“.
Мога ли да комбинирам няколко поръчки в една по-голяма?
Комбинирането на поръчки е възможно на ранен етап от изпълнението. Ако поръчките Ви са „необработени“ или „чакащи плащане“, всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти и да посочите номерата на поръчките, за да се обадите Поради динамичния процес на изпълнение на поръчките ви препоръчваме да се свържете с нас по телефона, за да сте сигурни, че възможността за свързване на поръчки няма да бъде загубена. Ако поръчките се комбинират успешно, разходите за доставка ще бъдат таксувани само веднъж.
Как да променя адреса за доставка?
Въвеждате данни за контакт при регистрация на клиентски акаунт на едро. Ако искате конкретна поръчка да бъде изпратена на друг адрес, моля свържете се с Службата за обслужване на клиенти. Всичко, което трябва да направите, е да предоставите номера на поръчката си и ние ще направим необходимите корекции. По технически причини промяната на адресни данни е възможна само в поръчка със статут „необработено“ или „чакащо плащане“.
Мога ли да променя адреса за доставка в поръчката по време на изпълнение?
Да, всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нас и да ни предоставите данните за адреса и номера на поръчката, от които се нуждаете. Ако поръчката Ви вече е получила проследяващ номер, ние ще се свържем директно с превозвача и заедно с него ще се опитаме да пренасочим пакета с Вашата поръчка към правилния адрес.
Мога ли да анулирам поръчката си?
Разбира се. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти и да посочите номера на поръчката, който искате да отмените, и нашите консултанти ще направят необходимите промени. Ако поръчката вече е платена, ние ще възстановим направените разходи, така че парите да са готови за последващи покупки. Моля, имайте предвид, че анулирането на поръчка или част от продуктите е възможно само ако поръчката е „необработено“ или „чакащо плащане“ статус.
Как мога да анулирам поръчка по време на нейното изпълнение?
Анулирането на поръчката по време на нейното изпълнение не е възможно по технически причини. Ако поръчката ви вече е обработена, но все пак искате да отмените покупката си, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Заедно ще определим най-доброто решение и ще ви информираме за следващите стъпки.
Издавате ли фактури с разсрочено плащане (търговски кредит)?
За съжаление, ние не издаваме такива фактури. Можем да изготвим проформа фактура за плащане. Крайният срок за превода е 3 работни дни, а датата на плащане се счита за датата на публикуване на средства в нашата сметка. Можете да изтеглите документа от раздела с изпълнени поръчки или като се свържете с Службата за обслужване на клиенти.
Кога ще получа фактура за поръчката си?
Заедно с поръчаните продукти ще получите документ за издаване на открито (WZ) със списък на продуктите, получени в пакета. В рамките на максимум 7 работни дни от крайната дата на доставката, финансовият отдел ще изпрати фактура в електронна версия на имейл адреса, посочен при регистрацията.
ПЛАЩАНЕ
Какви са наличните начини на плащане?
За удобство на Вашите покупки, ние предоставяме плащане за Вашата поръчка чрез традиционен банков превод, електронен превод чрез PayU и плащане при доставка. Не е възможно да се направи пощенска поръчка за закупени продукти. Моля, имайте предвид, че имате точно 3 дни, за да платите за поръчка с предплащане (банков превод или PayU). След тази дата поръчката ще бъде автоматично анулирана от нашата система и ние няма да я обработваме.
Какъв е номерът на сметката за депозиране за поръчка?
Ще получите данните за трансфера на закупените продукти по имейл след извършване на поръчката. Ако по някаква причина пренебрегнете съобщение или го изтриете, ние ще ви изпратим допълнително напомняне за необходимостта да платите поръчката си. За ваше удобство, ние предоставяме подробности за плащане на вашата поръчка:
Фабрична цена на едро | MUS Sławomir Pazio
21 Бъдещето улица, 05-552 Łazy (близо до Варшава)
ПЛ 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (САНТАНДЕР)
СУИФТ Код (BIC): WBKPPLPP
Мога ли да платя поръчката в чуждестранна валута (напр. евро)?
Доколкото е възможно — когато правите поръчка, можете да изберете валутата на уебсайта на едро (можете да намерите съответното поле в горната част на страницата, до количката за пазаруване), или можете да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ще изчислим стойността на поръчката и ще изпратим подробности за плащане. За ваше удобство номерът на банковата сметка за депозити в ЕВРО е даден по-долу:
Фабрична цена на едро | MUS Sławomir Pazio
21 Бъдещето улица, 05-552 Łazy (близо до Варшава)
НА 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (САНТАНДЕР)
СУИФТ Код (BIC): WBKPPLPP
Възможно ли е да платите с карта при доставка?
Като правило, при доставка, можете да платите с приспадната сума в брой. Куриерите не са задължени да имат непълнолетни, за да прекарат останалото. Поради динамичното развитие на повечето транспортни компании, доставчиците все повече имат терминал за мобилни разплащателни карти с тях. Подробна информация относно датата на доставка и възможностите за плащане се изпращат от нашите логистични партньори в отделни имейли и чрез SMS.
Мога ли да променя начина на плащане, избран в поръчката?
Промяната на формата на плащане е възможна само в началния етап на изпълнение на поръчката, т.е. когато тя има статут на „необслужван“ или „чакащ плащане“. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти и да посочите номера на поръчката, където искате да промените начина на плащане. Моля, имайте предвид, че поръчките с плащане при доставка се прехвърлят автоматично за обработка и нямаме техническа възможност да променим начина на плащане с предплащане. В тази ситуация ще е необходимо да платите за пратката до доставчика при получаване на поръчката.
УСЛОВИЯ И ДОСТАВКА
Колко време отнема да завършите поръчката?
Ние обработваме поръчки непрекъснато, така че пратката се извършва най-късно в рамките на 24 часа след правилното плащане на поръчката. Поръчки с плащане при доставка автоматично се препращат за изпълнение. Нашият отдел „Доставка“ работи през цялата седмица, но може да се случи поръчки, направени в петък след 13.00 часа, куриерът да вземе само в понеделник.
Може ли поръчката да бъде доставена за следващия ден?
За съжаление не, въпреки че бихме искали да видим това да се случи. Изпълнението в рамките на 24 часа означава изпращане на поръчката в рамките на максимум 2 работни дни от момента на нейното правилно поставяне и плащане. От доставката на пратката до куриера до действителната доставка може да отнеме още 1 до 3 работни дни. Знаем обаче, че нашите логистични партньори полагат всички усилия да доставят пратки с поръчките на нашите клиенти възможно най-скоро.
Мога ли да взема поръчката си лично?
За съжаление, личната колекция не е възможна — всички продукти се изпращат чрез транспортни фирми. Успяхме да намалим транспортните разходи до минимум, така че плащането за доставка беше почти непочувствано.
Изпращате ли поръчки в дропшипинг модел?
Понастоящем ние не извършваме пратки директно до целевия клиент. Изпращаме всички поръчки директно на адреса за доставка на вашия склад, посочен по време на регистрацията. По-нататъшното разпределение, което трябва да извършите сами. Тъй като продължаваме да развиваме нашите услуги, ние се стремим да реализираме сътрудничество в дропшипинг модела. В клиентския панел на разположение тук можете да проверите наличните опции. Веднага след като успеем да внедрим такова решение, определено ще има допълнителна опция във вашия панел.
Какви са разходите за доставка?
Общата стойност на доставката на поръчката зависи от избрания начин на плащане и предпочитания превозвач. Опитваме се да направим офертата си възможно най-конкурентна, така че намалихме транспортните разходи до минимум. Благодарение на това плащането за доставка ще бъде почти непочувствано за вас. Текущата ценова листа на пратките е описана подробно в Раздел за доставка.
Може ли поръчката да бъде изпратена извън Полша?
Разбира се, ние доставяме поръчки във всички държави-членки на Европейския съюз, до Обединеното кралство и Украйна. Ние обаче посочваме, че има минимална стойност на поръчката и увеличена цена на транспорта. Подробна информация по тази тема можете да намерите в Раздел за доставка.
ОБМЕН И ВРЪЩАНЕ
Информацията за рекламации е представена подробно на тази страница: Политика за връщане и обмен
ГАРАНЦИЯ И ОПЛАКВАНИЯ
Стоките подлежат ли на гаранции и гаранции?
Въз основа на Правилата за търговия на едро, разработени въз основа на действащите закони, включително Гражданския кодекс, ние изключваме отговорността по отношение на гаранцията. Също така не предоставяме гаранции за продадени стоки. Като магазин за търговия на едро, ние също не приемаме оплаквания от потребители, които са Ваши клиенти — Вие носите отговорност за евентуални дефекти в стоките, идентифицирани след покупката като продавач.
Мога ли да подам жалба, ако открия дефекти след раждането?
Приемаме договорни декларации в съответствие с правилата, описани на тази страница: Политика за връщане и обмен.
КОНТАКТ С МАГАЗИНА
Как мога да се свържа с услугата на едро?
За нашите клиенти предоставяме удобна форма за контакт с Службата за обслужване на клиенти. Нашите консултанти са на разположение от понеделник до петък от 8.00 до 16:00 ч. Можете да ни пишете съобщение на адрес hurt@factoryprice.eu или се обадете на номера 601 547 740. Цената на разговора е в съответствие с тарифата на вашия оператор.
Възможно ли е да дойдете в магазина на едро, за да видите стоките, преди да купите?
За съжаление, няма такава възможност. Ние сме онлайн търговец на едро и реализираме продажби в модела за доставка. Ако имате някакви притеснения или допълнителни въпроси относно продуктите, можете да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти. Също така имате възможност да проверите продуктите след доставката и да изпратите обратно това, което не отговаря на вашите очаквания като част от договорна възвръщаемост. Правила за поведение в такива ситуации, които описваме подробно на тази страница: Политика за връщане и обмен.