Търсите ли магазин на едро, където ще ви бъде гарантирано правото да върнете закупените стоки? При нас е възможно! Моля, прегледайте нашата политика за връщане и проверете как да използвате договорното си възстановяване в съответствие с Общите условия на едро.
Мога ли да проверя получените от мен стоки, преди да ги върна?
Предполагаме, че продуктите, които поръчвате от нас, ще работят перфектно във вашия бизнес. Знаем обаче, че понякога нещата могат да бъдат различни. Стоките от нашия магазин на едро трябва да се проверяват всеки път след доставката. Всички коментари трябва да бъдат направени в рамките на 1 (един) работен ден от момента на получаване на поръчката. Можете да проверите закупените дрехи без проблеми. Моля, обърнете внимание, че стоките, които трябва да бъдат върнати, трябва да са без мръсотия и други признаци на употреба (като миризма). Също така не приемаме възстановявания от потребители, които са ваши крайни клиенти.
Мога ли да заменя получените от мен стоки?
За съжаление, по технически причини нямаме възможност да осъществяваме обмен. Ако желаете например различен размер или цвят на даден продукт, можете да направите нова поръчка, като я платите незабавно, и да изпратите стоките, които ще бъдат заменени в нашия склад като част от договорно възстановяване. Възстановяването на върнатите продукти ще бъде насочено към банковата сметка, посочена във формуляра или чрез PayU под формата на „кеш-бек“.
Как мога да върна поръчката си?
Ние предоставяме на нашите клиенти един работен ден за връщане на продукти. Връщането трябва да се докладва всеки път, като се свържете с Отдел Обслужване на клиенти на hurt@factoryprice.eu. След получаване на инструкциите и потвърждението, пратката трябва да бъде изпратена на адреса на нашия склад, 21 Future Street, 05-552 Łazy. Доставката трябва да бъде обработена незабавно не по-късно от края на следващия работен ден. След получаване на вашия пратка, ние ще ви изпратим имейл, потвърждаващ обработката на възстановяването. Ако имате някакви проблеми, моля не се колебайте да се свържете с нашия Отдел Обслужване на клиенти.
По кое време трябва да изпратя обратно стоката, която връщам?
Имате един работен ден, за да върнете стоките от момента на получаване на пакета. Ако ни дадете изявление за оттегляне, имате един ден, за да изпратите пакет за връщане. Знаем, че обемът на ежедневните дела може да затрудни изпращането на възвръщаемост навреме, така че винаги се опитваме да отговорим на очакванията на нашите клиенти. Моля, имайте предвид, че докато не получим стоката от вашата поръчка, няма да можем да извършим превод за възстановяване.
Кой покрива разходите за транспорт с върнати стоки?
Можете да организирате връщането на стоките сами. Разходи за връщане според Общи условия на едро винаги покривайте купувача. Размерът на таксата за връщане на пратката зависи от транспортната компания, която ще извършва транспортирането на стоките.
Мога ли лично да върна стоките в склад на FactoryPrice.eu?
За съжаление, по логистични причини, личното връщане на стоки в нашия склад не е възможно. Също така нямаме възможност да получаваме връщания, адресирани до InPost колетни машини, пощенски заведения (като Żabka, Freshmarket, Ręch павилион) и дъщерни дружества на офисите на Poczta Polska. Единствената възможност за ефективно връщане е изпращането на пратката на адреса на нашия склад, 21 Future Street, 05-552 Łazy. Важно е, че не приемаме пакети с плащане в брой при доставка.
Кога и как ще бъде възстановено възстановяването на върнатите стоки?
След като получим стоката в склада и обмислим връщането, поръчваме подходящи разпореждания във Финансовия отдел. В следващите дни извършваме възстановяване на средствата, изразходвани за покупката, съгласно декларацията във формуляра за връщане. Съгласно Общите условия имаме 14 дни, за да изпълним връщането, но се опитваме да направим този процес възможно най-кратък.
Кога ще получа корективната си фактура?
Корекционната фактура се издава в същия ден, в който е наредено възстановяването. Той ще бъде изпратен в рамките на 7 работни дни от момента на издаване. Фактурата се изпраща на имейл адреса, зададен на клиентския акаунт. Моля, обърнете внимание, че този документ трябва да се потвърждава всеки път. Всичко, което трябва да направите, е да напишете обратно „Потвърждавам получаването на коригиращата фактура и приемам нейното съдържание“.
Какво да направя, ако завръщането ми не стигне до склада?
Пратките с върнати стоки се изпращат най-добре до нашия склад с регистриран парцел. Ако забележите, че транспортът отнема твърде много време, проверете състоянието на пратката на уебсайта на превозвача. Ако е необходимо, свържете се с фирмата за доставка и определете какво се е случило с вашия пакет. Моля, обърнете внимание, че докато не получим стоките, нямаме възможност да възстановим средствата, изразходвани за покупката.
Стоката подлежи ли на гаранция?
Търговия на едро изключва отговорността по гаранцията за физически дефекти на Стоката (в съответствие с чл. 558 § 1 от Гражданския кодекс). По този начин ние не гарантираме продукти. Търговията на едро също не приема оплаквания от потребители, които са купувачи на Клиента. Ако получите оплакване относно закупените от нас стоки, трябва сами да отговорите на претенциите на Потребителя.